۱۴ بازديد

شيكترين 

گونه النگو تك پوش طلا تك پوش طلا جواهرات يكي از پرطرفدارترين نوع النگوهايي ميباشد كه خانم هاي اهل ايران ميپسندند, النگوهاي تك پوش به النگوهاي پهني ميگويند كه به فيس تكي از آن ها معمولا در دست چپ استفاده مي‌كنند .FALL 

در صورتيكه قسمتي از خانم هاي مشكل پسند ميباشيد و دنبال جديدترين و شيكترين دسته تك پوش هاي طلا جواهرات مي باشيد سفارش مي‌كنيم اين مقاله را از دست ندهيد چون شايسته ترين مدل هاي تك پوش طلا در اين بخش جمع آوري شده هست . 

گونه 

تك پوش 

جور 

تك پوش طلا و جواهرات 2018 النگو 

جور النگو تك پوش زنانه برخي از خانم ها عادت دارند تك پوش طلا و جواهرات هميشه دست شان باشد اما بعضا ديگر تنها براي مجالس از آن استعمال ميكنند, اين دسته تك پوش هاي طلا فوق العاده زيبا و مجلل مي‌باشند و براي به كار گيري در مجالس دوچندان مطلوب مي‌باشند . مي توانيد دست راست تان النگوهاي ريز بيندازيد و دست چپ از اين تك پوش هاي طلا جواهرات گزينش كنيد . 

 

 

تك پوش 

جديدترين 

 

النگو 

پهن طلا جواهرات 

النگو 

پهن طلا جواهرات شيك و آنتيك تك 

پوش طلا 

تك 

پوش طلا جواهرات مد سال 97 تك پوش هاي طلا جواهرات طرح هاي مختلفي دارا‌هستند از جمله ورساچه, نگين دار, آينه اي, مات و . . . كه گزينش آن ها ذوق وسليقه اي است . انواع مدل هاي تك پوش طلا جواهرات را در ادامه مشاهده نمائيد و از زيباترين آن ها ايده بگيريد . 


گونه 

گردن آويز چوبي دخترانه و شيك گردنبندهاي چوبي مدام مد و پرطرفدار هستند, اين سبك از گردنبندهاي دخترانه و زنانه ساليان پيش هم مد بودند حال حاضر نيز مد ميباشند . گردنبندهاي چوبي در گونه هاي كوتاه و بلند وجود دارند كه امروزه دسته هاي بلند آن ها را براي روي مانتو به كارگيري ميكنند, گردنبند هاي چوبي و دست ساز في مابين دختران جوان بسيار پرطرفدار هستند و به تيتر اكسسوري دوست داشتني از آن ها خاطره مي گردد .FACE 

WHITENING MASKS 

نوع 

مدال چوبي 

دسته 

گردن آويز دست ساز چوبي در‌صورتي‌كه مانتو و تيپ بي آلايش اي داريد مي توانيد با به كار گيري از گردنبندهاي چوبي و رومانتويي تيپ تان را از سادگي بيرون نماييد و به آن جلوه ببخشيد . در‌صورتي‌كه مقداري خلق كننده و با سليقه باشيد مي‌تواند براي خودتان مدال چوبي بسازيد چون ساخت آن ها فراوان راحت مي‌باشد . 


مثال هايي از زيباترين نوع گردنبندهاي چوبي را در ادامه مشاهده نمائيد و با ايده به چنگ آوردن از آن ها دست به عمل شويد و براي خود يك مدال رومانتويي چوبي بسازيد و از دست ساز بودن آن خوشحال باشيد . 


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.