۱۱ بازديد

لباس با آستين سه چهرم و دامن كوتاه مدام تركيب فوق العاده اي با يك دستبند نقره ايجاد مي نمايد و مسافت بين آستين تا مچ دست هميشه فضاي مناسبي مي‌باشد تا بوسيله يك دستبند خوشگل پر شود . 
معمولا نقره همراه با رنگ هاي سبك و روشن بيشتر به چشم مي آيد . يك لباس تك رنگ آبي‌رنگ يا اين كه يك خرقه مشكي براق مدام ست قابل قبولي براي يك دستبند نقره محسوب مي شود . 

بيش تر كردن اكسسوري: كلاه، دستكش و ساير اكسسوري ها ، براي مخلوط با دستبندهاي نقره ايده آل ميباشند هر يكسري در برخي موارد با احتياط بازخورد نماييد . 
هم پا داشتن كيف دستي با نصيب هاي طلايي قابل توجه همپا با دستبند نقره توصيه نمي شود چرا كه سبب ساز ناهماهنگي در ظاهر شما مي شود . 

همينطور به كار گيري هم‌زمان شال با دستبند نقره آويزدار توصيه نمي شود چرا كه ممكن مي باشد تكه هاي آويز دستبند شما به بخش هايي از شال گير كرده و شما را آزرده كند . 

كدام فلزها ناهماهنگ هستند؟ تجربه نشان مي دهد كه مدام براي به كارگيري از جواهرات از يك رنگ استفاده نمائيد اگر‌چه در سالهاي اگر چه در ساليان اخير شاهد استعمال از به دور رنگ طلايي و نقره اي به فيس هم زمان هستيم . 
بهترين خط مش براي استعمال به طور همزمان از طلايي ونقره اي ،استفاده از يك تكه از زيورآلات مي‌باشد كه همزمان هر دو رنگ را به چهره تركيبي ياور داشته باشد . گوشواره
همچنين سعي فرمائيد دستبند نقره را با گردنبند و گوشواره و انگشتر نقره ست فرماييد و اين نكته را به خاطره داشته باشيد كه هنگام گزينش دستبند نقره شما نگراني در قضيه استايل و پيرايش موهاي خود و بقيه مواقعي كه در مورد تعيين گردنبند و گوشواره بايد به آن دقت فرماييد ، نخواهيد داشت . 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.