۱۲ بازديد

 

نقره 
با وجود آنكه يك نقره تازه و به تازگي صيقل خورده به طور كامل زيبا است، برخي وقت ها شما مي خواهيد كه يك قطعه جديد قديمي تر به حيث بيايد . شايد شما بخواهيد يك قطعه جديد را در يك خدمت ديرين نقره جايگزين كنيد، يا شايد صرفا ظاهر يك جواهر عتيقه نقره را دوست داشته باشيد . به هر دليل، شما مي توانيد ظاهر گذر كرد سالها را روي هر قطعه اي از نقره به‌وجود آوريد . 
چه طور نقره جديدتان را با يك جلاي عتيقه بپوشانيد .نقره اي كه قرار هست عتيقه شود را پاك نمائيد . يك تعيين خوب اين هست كه از آب سرد و مواد شوينده ملايم به كارگيري كنيد، مانند مايع ظرفشويي يا اين كه صابون مايع . هدف اين سطح اين مي باشد كه چربي هايي كه ممكن هست حفاظي بر روي نقره در برابر اثرات روند كهنه سازي باشد را تميز كنيم . براي ادامه ي فرآيند شما بايستي نقره پاك را با دستكش هاي لاتكس لمس كنيد . 
چه‌طور نقره جديدتان را با يك جلاي عتيقه بپوشانيد .يك تخم مرغ را تماما آب پز فرمائيد . صحيح نظير وقتي كه شما قرار هست آن را بخوريد . شما معمولا يك عدد نياز داريد بنابراين اينجانب مي خواهم آن را در يك قابلمه كوچك بجوشانم، اين به شما اين اذن را مي دهد كه آب را خيلي سريع خيس به جوش بياوريد . 
چه‌طور نقره جديدتان را با يك جلاي عتيقه بپوشانيد .زرده تخم مرغ را انقطاع فرماييد و آن را به قطعات كوچكتر تبديل فرماييد و در يك كيسه پلاستيكي زيپ دار بريزيد اطمينان حاصل فرمائيد كه تخم مرغ سرد گرديده است . تخم مرغ تازه آب پز شده ممكن ميباشد دست شما را بسوزاند! چه‌گونه نقره جديدتان را با يك جلاي عتيقه بپوشانيد .قطعات نقره اي كه قرار هست عتيقه شوند را در كيسه پلاستيكي زيپ دار قرار دهيد . اطمينان حاصل نماييد كه نقره تماما و به فيس يكنواخت با زرده تخم مرغ پوشانده شود . 
به چه شكل نقره جديدتان را با يك جلاي عتيقه بپوشانيد .اجازه دهيد كه نقره يك شب در آن قرار بگيرد . (تقريبا 6 تا 8 ساعت) نقره در هم اكنون عتيقه شدنتان را فراموش نكنيد . در شرايطي كه نقره را بيش از حد رها فرماييد ممكن است بيش از حد كدر و حفره حفره شود . 
چه گونه نقره جديدتان را با يك جلاي عتيقه بپوشانيد .نقره را از زرده هاي تخم مرغ قطع نماييد و آن را كاملا پاك نماييد . نقره حال حاضر بايد تماما تيره گرديده باشد . 
چه‌گونه نقره جديدتان را با يك جلاي عتيقه بپوشانيد .نقاط حياتي از پباده سازي نقره خود را جلا بدهيد . براي اين عمل شما مي توانيد از به كارگيري بدون واسطه صيقل نقره دلخواه خودتان استفاده كنيد، و يك گوش پا كن يا اين كه يك قلم مو نگارگري كوچك يا كناره يك تكه پارچه ي منزه و نرم نيز براي قطعات بزرگتر . 
به چه شكل نقره جديدتان را با يك جلاي عتيقه بپوشانيد .آبكشي كردن نقره . در‌حالتي كه قطعه نقره به به عبارتي حالتي هست كه شما مي خواهيد به حيث مي رسد، فعاليت شما به نقطه پايان رسيده است! در صورتي‌كه خير ،شما مي توانيد گام هاي پيشين را بر روي نقره تا زماني كه به نتيجه دلخواه تان برسيد تكرار فرمائيد . 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.