۱۴ بازديد

گونه هاي زيباي گوشواره هاي آويز مجموعه اي از مدل هاي جديد و شيك گوشواره هاي آويز و منگوله دار را برايتان آورده ايم كه اختصاصي تابستان 96 هستند .گوشواره هاي آويز اكسسوري ها تاثير متعددي بر ظاهر ما مي گذارند . به تيتر مثال شما مي توانيد با گذاشتن يك گوشواره زيبا، تمام نگاه ها را به سمت تان جذب نمائيد . اما چه كنيم كه در اين فصل تابستان پيش رو جالب تر و منحصر بفردتر از هميشه باشيم؟ درصورتي كه شما نيز بخشي از آن مدل از اشخاصي ميباشيد كه دوست دارا‌هستند با مد روز پيش روند، با ما ياور باشيد . 

خريد ست نقره شيك

در اين مقاله جديدترين دسته هاي زيباي گوشواره هاي آويز را كه در فصل‌تابستان 96 مد گرديده اند، برايتان آورده ايم . اين جور گوشواره هايي كه به تازگي مد شده اند، 

در طرح ها و رنگ هاي متنوع موجودند و شما مي توانيد آنان را با لباس هاي اسپورت و مجلسي خويش به آساني ست نمائيد . طراح اهل ايران جواهرات سريال تاج و تخت سريال تاج و تخت يك عدد از سريال پرطرفداران هست كه مخاطبان يگانه خودش را دارد 
 يكي از نكات قوت اين سريال، جواهرات مختص و زيبايي ميباشد كه در آن به كارگيري شده مي‌باشد . بهتر مي باشد بدانيد كه طراح كليه اين جواهرات يك خانم ايراني مي باشد .سريال تاج و تخت آناهيتا گيتي استاين معمار و جواهرساز ايراني متولد ايران و رويش يافته آلمان، انگلستان و در نهايت ايالات متحده آمريكاست . وي كه سال ها در نيويورك به رشته معماري مشغول بوده، يكسري سالي مي باشد كه مهارت، تجربيات شخصي متنوع و ارثيه قديمي زادگاه خويش در پباده سازي و ايجاد جواهرات مجسمه گون به كار گرفته هست . 

.
سريال تاج و تخت جواهرات سريال تاج و تخت وي در رابطه با طراحي هاي خويش مي گويد:«زيبايي شناسي كارهاي اينجانب مطالعه ناهمخواني في مابين زواياي دقيق و قابل انعطاف و منحني هاي دارنده زواياي تند و ايجاد يافته است» . خطوط، منحني ها، زوايا، سايه و رنگ و نور و روشنايي در پباده سازي جواهرات برند آناهيتا نقش فراوان مهمي ايفا مي نمايد . نقوش و موتيف هاي هنر و معماري ايران باستان و اكثري از مكان هايي كه وي در آن‌ها زندگي كرده نيز بسيار طراحي هاي او را پايين تاثير قرار داده مي‌باشد . 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.