۱۱ بازديد

مديرعامل كمپاني كفش ملي از تغيير تحول خط مش در ساخت محصولات به روز و نوين در آستانه سال نو خبر اعطا كرد و گفت : كليه توليد ها با تخفيف عمده در دكان هاي كفش ملي عرضه مي شود . 

محمد نقي سليمي در كناره نمايشگاه صندوق هاي بازنشستگي پيشران توسعه و گسترش ملي درمصاحبه اختصاصي با خبر نگار خبرگزاري صداوسيما با ابلاغ اينكه محصول ها كمپاني كفش ملي بيش از ۴ درصد سهم بازار را به خود اختصاص داده مي‌باشد ، تاكيد كرد : توليد ها توليد شده اين شركت به هيچ وجه خارجي نمي باشد . 

وي جلوگيري از ورود كالاهاي خارجي را به نفع صنعت كفش در كشور‌ايران دانست و افزود : اين شيوه دولت سبب ساز شده مي باشد ، فروش كفش اهل ايران در ماه هاي اخير با رونق روبرو شود . 

گردنبند نقره

سليمي اظهار كرد : در هم اكنون حاضر بيش از ۸ هزار نفر از روش كار كمپاني كفش ملي و صنعت هاي وابسته مشغول به كار هستند . 

گوشواره نقره

كفش بلاّ در سال ۱۳۴۵ تاسيس شد و در هم اكنون حاضر با سابقه‌اي نزديك به ۵۰ سال با اجراي ماموريت‌هاي گوناگون در حال كار مي باشد . 

خريد ست نقره شيك

به گزارش سرويس بازار ايسنا، محسن محمديان رئيس گسترش بازار كفش بلا در گفت‌وگو با خبرنگار بازار ايسنا گفت: كفش بلاّ مشتمل بر ۱۲ شركت صنعتي و بازرگاني بود كه در سال‌هاي پس از انقلاب و وقوع مبارزه تحميلي، بر اثر مسائل اقتصادي و همينطور نابساماني مالكيتي كه گريبان‌گير اين شركت شد، تعداد شعب آن از ۱۰۰ شعبه فروشگاهي به ۳۵ شعبه رسيد؛ اين بي حركتي سبب ساز به ايجاد افت شديد در شاخص‌هاي حساس كارايي (KPI) و تعديل چندباره كاركنان و در غايت از دست دادن مقدار قابل توجهي از سهم بازار كفش بلاّ شد . 

وي گفت: شهريورماه ۱۳۹۴ كه چالش به اوج خود رسيده بود مالكيت كفش بلاّ دست به تغييرات مديريتي زد كه اين خويش يك نقطه عطف در چرخه حيات بلاّ محسوب مي‌شود؛ مجموعه مديران نو با احاطه نسبي بر معضل و پوشش اشكالات اوليه، مبادرت به برنامه‌ريزي و تدوين راهكار كردند؛ رقابت اثرگذار در بازار و احياي مجدد مارك بلاّ از جمله برنامه‌هاي اوليه تيم مديريتي نو محسوب مي‌شد . 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.