۱۲ بازديد

دانستن سايز انگشتر به خصوص براي خريد هاي آنلاين زيورآلاتي مثل انگشتر، ست و نيم ست، يكي از فاكتورهاي لازم ثبت سفارش است . خب، اگر سايز انگشتر خود را نمي دانيد، لازم نيست نگران باشيد. چرا كه با به كار بردن روش‌هايي بسيار ساده، مي‌توانيد سايز انگشتان خود را تعيين كرده و انگشتر دلخواه خود را به دست نمائيد.

  1. استفاده از نخ دندان:

براي اين كاربه يك قطعه نخ دندان، يك قيچي و يك خط كش نياز داريد! ويژگي خاص نخ دندان اين است كه به سادگي كشيده نشده و اندازه‌ي آن تغيير نمي‌كند. واضح است كه به جاي نخ دندان مي‌توانيد از هر نوع نخ ديگري كه قابليت كشساني نداشته باشد استفاده نمائيد.

[caption id="attachment_3047" align="alignnone" width="600"]فهميدن سايز انگشتر فهميدن سايز انگشتر خيلي راحته![/caption]

كافي است قطعه‌ي مناسبي از آن را بريده و دور مفصل انگشت مورد نظر خود بپيچيد. دقت كنيد كه حلقه‌ي ايجاد شده، خيلي آزاد يا خيلي محكم نباشد.

حالا لازم است كه نقطه‌ي تلاقي سر نخ با ميانه‌ي آن را پيدا كرده و نخ را از همان جا برش دهيد.

حالا كافي است كه قطعه‌ي نخ به دست آمده را با دقت روي خط كش قرار داده و سايز انگشت خود را به دست آوريد.

  1. استفاده از نوار كاغذي:

در اين روش به يك برگ كاغذ، يك قيچي، يك ماژيك و يك خط كش نياز داريد. كافي است با استفاده از كاغذ و قيچي يك نوار كاغذي باريك درست كرده و آن را دور بزرگ‌ترين بخش انگشت مورد نظر خود بپيچيد. منظور از بزرگ‌ترين بخش، همان مفصل انگشتان است.

حال، محل تلاقي سر نوار كاغذي و بخش مياني كاغذ را مشخص كرده و با ماژيك علامت بزنيد. قسمت اضافي آن را بريده و كاغذ به دست آمده را با خط كش اندازه بگيريد.

نكته: دقت كنيد كه لازم است تعيين سايز انگشتري از محل مفصل آن انجام گيرد. زيرا در غير اين صورت، انگشتر خريداري شده براي انگشت شما كوچك خواهد بود.

نكته‌ي ديگر: نخ و كاغذ پيچيده شده به دور مفصل انگشت شما نبايد خيلي آزاد يا خيلي محكم باشد.

اگر ست نقره اي كه در فروشگاه اينترنتي نوزده انتخاب كرده ايد شامل انگشتر است، لطفا قبل از نهايي كردن سفارش اين محصول، پس از خواندن راهنماي بالا، سايز آن را به ميليمتر در قسمت توضيحات سفارش در صفحه تسويه بنويسيد يا اگر سايز انگشتر خود را مي دانيد در قسمت توضيحات درج كنيد.

 

مشاهده زيورآلات و نقره جات در فروشگاه اينترنتي نوزدده

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.