در حدود يك خريد اينترنتي نقره هفته اخير فرآيند صعودي قيمت‌ها در بازار سكه , طلا جواهرات و دلار ادامه داشته است به نحوي كه سكه تمام ۲۱ هزار تومان ارتقا ارزش پيدا نموده است . نزديك به يك هفته اخير پروسه صعودي قيمت‌ها در بازار سكه , طلا و جواهرات و دلار ادامه داشته است به نحوي كه سكه تمام ۲۱ هزار تومان ارتقاء بها پيدا نموده است . نزديك به يك هفته اخير فرآيند رو به بالا قيمت‌ها در بازار سكه , طلا و جواهرات و دلار ادامه داشته است به گونه اي كه سكه تمام ۲۱ هزار تومان ارتقا ارزش پيدا نموده است . 
ارزش سكه در هفته قبلي با نوسانات و تغييراتي در جهت ارتقاء ارزش همراه شد به نحوي كه نرخ سكه تمام طرح حدود ۲۱ هزار تومان در يك هفته اخير با ارتقاء مواجه شد . 
بها اشكال سكه در بازار داخلي طي حدود دو هفته قبلي با مراحل رو به بالا مواجه شده‌است كه به اعتقاد و باور كارشناسان اين ارتقا بها ناشي از ارتقاء شايان توجه بها جهاني طلا و جواهرات فيس داده است . ارتقاء بها جهاني طلايي كه خويش زير تاثير گردباد هاروي در ايالت تگزاس ايالات متحده و همينطور بعضا تنش‌هاي سياسي اعم از آزمايش‌هاي موشكي كره شمالي تاسيس شده است . 
از سمت ديگر به باور بعضا ديگر از كارشناسان كاهش نرخ سود سپرده‌هاي بانكي از عوامل تاثيرگذار در ارتقاء قيمت‌ها در بازار سكه و ارز بوده است به اين دليل كه سبب ساز خروج سپرده‌ها از بانك‌ها و تكان آنان به بازار سكه و طلا و جواهرات شده‌است . 
طي يك هفته اخير گشوده نيز فرايند رو به بالا ادامه داشت . سكه تمام طرح تازه در آستانه هفته قبل با ارزش يك ميليون و ۲۵۳ هزار تومان در بازار عرضه شد . در پي هفته ارزش سكه تمام به يك ميليون و ۲۵۷ هزار تومان رسيد و درطول روز ۱۵ شهريور با جهش ۹۰۰۰ توماني يك ميليون ۲۶۶ هزار تومان فروخته شد . 
در آخرها هفته قبل تكان رو به بالا بها سكه ادامه داشت و با نرخ يك ميليون و ۲۷۴ هزار تومان عرضه شد . 
بقيه اقلام سكه مانند نيم سكه موقعيت مشابهي داشت . نيم سكه در طي يك هفته اخير در كمترين اندازه ۶۶۱ هزار تومان و در بيشترين بها ۶۶۶ هزار تومان بها داشت تا در مجموع ۵۰۰۰ تومان ارتقاء قيت پيدا نمايد . 
از سمت ديگر هر گرم طلاي ۱۸ عيار از نرخ حدود ۱۲۳ هزار تومان در اولِ هفته به بيش تر از ۱۲۵ رسيد تا به پروسه صعودي خويش ادامه دهد و بيشتراز ۲۰۰۰ تومان در همين دوران ارتقا ارزش پيدا كرده‌با‌شد . 
مثقال طلا و جواهرات در اولِ هفته پيشين حدود ۵۴۳ هزار تومان ارزش داشت و در اولِ اين هفته به حدود ۵۴۹ هزار تومان رسيد تا ۶۰۰۰ تومان ارتقا ارزش را پشت سرگذاشته باشد . 
همينطور به حيث مي رسد ارتقا نسبي ارزش دلار در روزهاي پيشين تاثير خويش را بر بازار سكه و طلا و جواهرات هم نهاده است . دلار ايالات متحده در يك هفته اخير از بها ۳۸۸۲ تومان به ۳۹۰۴ تومان رسيده است تا در مجموع درين مقطع ۲۲ تومان ارتقاء ارزش پيدا نموده باشد .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.